۱۳۹۹ آبان ۶, سه‌شنبه

شبنم آشورى،با توديع قرار وثيقه از زندان اوين آزاد شد

 آبان ۶, ۱۳۹۹ 

شبنم آشوری، با تودیع قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد

خبرگزاری هرانا – شبنم آشوری، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه آگاهنامه، ساعتی قبل با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد. خانم آشوری صبح روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. او نهایتا روز یکشنبه ۴ آبان‌ماه با پایان بازجویی‌ها به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹، شبنم آشوری، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه آگاهنامه با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

شبنم آشوری صبح روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲_الف زندان اوین منتقل شد. ماموران در حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروند کرده و برخی از وسایل شخصی ازجمله تلفن همراه و لپ‌تاپ او را نیز ضبط کرده و با خود بردند. او نهایتا روز یکشنبه ۴ آبان‌ماه با پایان بازجویی‌ها به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

اتهام مطروحه علیه خانم آشوری “اجتماع و تبانی” عنوان شده و با این حال تا زمان تنظیم این گزارش از مصداق این اتهام اطلاعی در دست نیست.

شبنم آشوری، متولد ۱۳۶۶، متاهل، ساکن تهران و مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه آگاهنامه است.

نشریه آگاهنامه، دو ماهنامه اجتماعی سیاسی با محوریت مسائل و مطالبات کارگران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر