۱۴۰۰ تیر ۶, یکشنبه

انتشار اولین فایل صوتی مادر بابک و آرزو خرمدین از زندان

 تیر ۶, ۱۴۰۰ 

انتشار اولین فایل صوتی مادر بابک و آرزو خرمدین از زندان؛ قربانی بودم / صدا

خبرگزاری هرانا – ایران موسوی، مادر بابک و آرزو خرمدین که اکنون در زندان به سر می برد، در یک پیام صوتی که به دست هرانا رسیده است، از سالهای طولانی آزار و اذیت و تجاوز زناشویی به خود توسط اکبر خرمدین، همسرش خبر داده است. خانم موسوی همچنین به عنوان نخستین پیام عمومی خود به چند دهه رفتارهای خوفناک همسر خود اشاره کرده و شایعات پیشین در خصوص آزار جنسی و تجاوز به دخترش -آرزو خرمدین- را تایید کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ایران موسوی، مادر بابک و آرزو خرمدین در یک پیام صوتی از زندان، از جزییات شرایط حاکم بر خانواده و نقش پدر خانواده در این وضعیت پرده برداشته است.

خانم موسوی به عنوان نخستین پیام عمومی خود در این صوت، ضمن بیان ترس از همسرش، شایعات پیشین در خصوص آزار جنسی و تجاوز به آرزو خرمدین توسط پدر او را تایید کرده است.

ایران موسوی در این پیام صوتی تصریح می‌کند که در کودکی به ازدواج اجباری همسرش درآمده و بارها قربانی خشونت او شده است. به گفته وی اکبر خرمدین او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.

این شهروند همچنین از بدرفتاری سایر زندانیان با خود درون بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین (شهرری) نیز خبر می دهد. مسئله ای که وضعیت حبس و تحمل آن را برای او دو چندان مشکل ساخته است.

گفته می‌شود که این زندانی علیرغم کهولت سن، با اجبار سایر زندانیان مجبور به کف خوابی شده است و از آزار کلامی و زورگویی برخی از زندانیان نیز رنج می برد.

چندی پیش قتل” بابک خرمدین “، خواهر و دامادشان در صدر  اخبار حوادث قرار گرفت و ماجرا از این قرار بود که  ۲۶ اردیبهشت ماه تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای واقع در فاز سه شهرک اکباتان کشف شد، خبرکشف این جسد در رسانه ها منتشر و ساعتی بعد مشخص شد جسد مثله شده متعلق به “بابک خرمدین” کارگردان سینمایی است.

زمانی که کارگر ضایعاتی، محل کشف جسد مثله شده را به مأموران پلیس نشان داد، مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مدار بسته توانستند ماشینی را که این جسد با آن منتقل شده بود، شناسایی کنند و با شناسایی صاحب خودرو یعنی “اکبر خرمدین” پدر “بابک”، به منزل آنها رفته و در حمام خانه با لکه‌های خون مواجه شدند، مأموران پدر و مادر بابک را به عنوان اولین مظنونان قتل بازداشت کردند.

هنوز ساعتی از بازداشت پدر و مادر “بابک خرمدین” نگذشته بود که آنها به قتل “بابک خرمدین” اعتراف کردند.

بعد از اعترافات هولناک پدر “بابک خرمدین” به قتل او، مثله کردن و اختفای جسد با کمک همسرش، معمایی جدیدی مطرح شد که ناپدید شدن ناگهانی خواهر بابک بود.

پدر “بابک خرمدین” که در پرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود، پس از ۳ روز پرده از ۲ جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد

انعکاس وسیع خبر قتل کارگردان ۴۷ ساله سینمای ایران، با واکنش‌های متفاوتی از سوی افکار عمومی و کاربران فضای مجازی همراه بود و قتل فجیع «بابک خرمدین» به دست پدر و مادر، جامعه را در بهت، حیرت و ترس فرو برد.

این پرونده کماکان در دست دادرسی است و متهمان آن در زندان به سر می برند.

لینک به ویدیو در یوتوب https://youtu.be/mvU5xe5N4OM

نمایشگر ویدیو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر